Könyv

Vettem négy német nyelvű könyvet. Tiszta idegbaj, hogy folyton könyvet veszek. Az egyik ráadásul a Smoke Signals című amerikai filmből készült könyv németre lefordítva. Elég sokat tépelődtem rajta, kell-e ez nekem, nem lenne-e jobb megvárni, míg meglesz a bookstationnek angolul is, de aztán gondoltam, üsse kő, nincs egy ezres se, és különben is mindig angol nyelvű könyvet veszek és csak angolul olvasok, németül szinte soha. Cserébe most mind a négy könyv német nyelvű. Mondjuk van kb. 10-15 angol nyelvű könyvem is, amit még nem olvastam, lesz itt box bőven. Egyébként ez itt a reklám helye: idegennyelvű könyvet mindenki csak a bookstationtől vegyen itthon, mert nagyon nagy náluk a választék, kevésbé jó marketingű nyelveken is tartanak könyveket, és nagyon kedvesek meg megértőek. Pl. hajlandóak voltak a szokásos 8 nap helyett 15 napig tárolni a négy könyvemet, miután megírtam nekik, hogy imádott Postánk elhagyta a nyüves kártyámat, így jelenleg problémás az 5000 Ft kifizetése. Amúgy azért problémás a kártyám nélkül, mert azt az ötezret itthoni pénzből nem veszem el, mert aztán meg majd hiányzik, ha számla jön vagy vásárolni kell, aztán az meg gáz. Valamint két éve írtam nekik, hogy nekem nagyon kellene Laura Ingalls Wilder mind a tíz Little House-könyve, ebből ötöt meg is találtam egy tételként az amazonon, de annyi a szállítási díj, mint a könyvek ára, és úgy már nem szívesen venném meg, nincs-e nekik mint könyvesboltnak valamiféle kedvezményük az amazonnál, és megoldanák-e, hogy megrendelik nekem a könyveket. Vártam is a választ, hogy hát ők nem a kis néger rabszolga, bocs. Valahogy itt nálunk ezt a választ tartottam reálisnak. Ehhez képest visszaírtak, hogy itt a link, erre gondoltam-e, mert ha igen, már rendelik is, nekik tényleg olcsóbb, és pont annyiért megkapom, mint amennyiért az amazon adja, csak bocs, kicsit lassú lesz, mégis Amerikából utazik, ugye. Teljesen ledöbbentem. És aztán szóltak három hét múlva kb., hogy megérkezett a csomag, be lehet fáradni, és az átvételkor azt mondták, máskor is forduljak hozzájuk nyugodtan, ha hasonló problémám van, mert ők szíves-örömest megoldják. Na, én azóta csak náluk veszek idegennyelvű könyvet, ők meg felvették a profilba ezt a fajta szolgáltatást: "Rendeld meg, mi beszerezzük!" Úgyhogy legyen szíves mindenki náluk vásárolni! Megérdemlik.

 

Kiírtam msn-re, hogy kéne nekem valaki, aki ma segít lepakolni a galériáról a könyveket, hogy mire Tomi este 10-kor elérhetővé válik, már készen legyen a kipakolással is, ne akkor kezdjük a lepakolást. Azért írtam ki, mert úgy gondoltam, vicces, aztán rájöttem, hogy ez még hasznos is lehet, és talán tényleg segít valaki, de jó is lesz. Nem segített senki. Gondolom, már nem is fog. Lehet, hogy több beszélgetőpartner kéne az msn-re :D Na, sebaj, akkor eredeti terv. Holnap már felpakolt könyvespolcot nézve alszom el. Ezt mantrázom, hátha.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai