Film

A Nicsak, ki beszél most! jó film. A port.hu fórumán többektől olvastam, hogy nem bírták végignézni, és de szar volt, úristen. Gondoltam, azért csak nekifutok, mert a három film közül csak ezt az egyet nem láttam még soha, az első kettőt meg szeretem. Megnéztem, és tök sokat röhögtem, és nagyon tetszett. Lehet, hogy ízlésficamom van. De az is lehet, hogy jó a film. Ki tudja.

 

Múlt szombaton csodálatos film utolsó 10 percére bukkantam a német RTL-en. Teljesen lekötött. Ebben a 10 percben a német nyelvtudásomat is rettentően meg kellett erőltetnem. A következők hangzottak el: "Daaan! Dan! Daaaan!" (kb. ötvenszer), valamint "Es tut mir Leid. Tut mir Leid. Tut mir Leid" (mintegy harmincszor). Végül egy kiírás, hogy "Dan, Amy und ihr Baby haben überlebt", meg még valami, amit esélyem nem volt elolvasni, mert az egész felirat kb. 1 másodpercig volt látható, kellett a hely a reklámnak. Ekkor megnéztem a port.hu-n, mi is volt ez. A címe Elsodródva, asszem tán 2006-os német thriller. A tartalom leírásánál nagyon röhögtem. Ekkora gagyiságot kitalálni :O Egy csapat gimis barát elmegy yachtos hétvégére, mert az milyen menő már, és mind a hatan beugranak a vízbe, amikor már a nyílt tengeren vannak, és ez azért rossz, mert előtte nem engedték le a lépcsőt, így nem tudnak visszajutni, a baba meg egyedül bőg a fedélzeten. Jajj, istenem.... Ilyet ki talál ki? De aztán a legjobb rész jött, hogy ellentétek merülnek fel a fiatalok között, ezért egymásnak esnek, és harc indul a túlélésért. Hát ez annyira szürreális, de tényleg. Esetleg szimpla baromság. Nagyon szerettem volna megnézni 23.45-kor az ismétlését (mert a német RTL műsora szombat este: 8-tól "A" film, 10-től "B" film, 23.45-től "A" film, hajnali 2-től "B" film), de Tomi nem engedte. Pedig esküszöm, megszerzem valahonnan. Ugyanis a végén az a megoldás, hogy a maradék két fő a náluk lévő búvárszemüveggel két lyukat üt a hajótesten, amibe a pasi belekapaszkodik, a csaj meg a pasi vállán felmászik, és leengedi a lépcsőt. Egyszerűen látnom kell, mi akadályozta meg az elején még hat fős idióták gyülekezetét abban, hogy ezt kitalálják. Akinek megvan ez a film, kérem, értesítsen. Köszönöm.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai