Az orvosom
Májusban kaptam időpontot júliusra kiskönyves vizsgálatra, két hete kiderült, hogy mégsem jó akkor. Hívtam a rendelőt, nem vették fel. Megnéztem az oldalán, mit lehet tenni, láttam, van online időpontfoglalás, volt is még nekem jobb időpont, lefoglaltam. Másnap telefonáltam, elértem az asszisztenst, kérdeztem, ez a változtatás így rendben van-e. Persze, jó lesz, átírja a füzetkében is. Ma 10 órára odamegyek, leülök, olvasok, várok. És várok. És várok. 85 perc után, amikor már minden előttem és utánam érkezőt behívtak, már igazán bosszús voltam, és még csak ekkor jutottam be, majd megkezdődött a kioktatás. - Kérem, soha többet ne változtasson meg önállóqn kiskönyves időpontot, inkább telefonáljon, mert bizonyos időpontok állnak csak rendelkezésre kismamáknak, különben elcsúszik az egész rendelés.* - De telefonáltam, de nem vették fel... - [vihorászva] Nos, mi nem nyújtunk 24 órás szolgáltatást, rendelési időben kell telefonálni. - Rendelési időben telefonáltam... - Akkor biztosan elfogl...