Varázstükör

Mindeenütt varázstükrök vesznek körül. Belenézek, és azt látom, hogy hű, jó alakom van. Aztán térülök-fordulok, öt perc múlva ismét belenézek, és azt látom, hogy anyááám, de kövér vagyok. Ezt minden tükör tudja.

 

1. Tényleg minden tükör varázstükör.

2. Nem varázs az a tükör, csak testképzavarom van, hiszen mindig

2.1. jó alakom van.

2.2. kövér vagyok.

 

Azért én tegnap este (igazából kettőkor hajnalban) elővettem azt a jó kis mentolos trutyit, ami télen valamelyest alakformáló hatásúnak bizonyult. Nem sajnálva az anyagot bekentem a hasamat. Nos, olyannyira csípett, hogy azonnal fel kellett hajtanom egy pohár vizet, mert hirtelen nem kaptam levegőt. Ez télen még nem csípett ennyire. Ehh.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai