Feliratos póló

Nagyon divatos, mindenkinek van, még nekem is, mert hiába nem szeretem, nehéz nem feliratosat találni. De az enyém cuki. (Fiúláb mellett lábujjhegyen lányláb, mindkettő lábfején üldögél egy-egy nemnek megfelelő, rajzolt figura. A bajszos, kalapos, monoklis, mosolygós fiú figura szerint: Love is hard work, az ökölbe szorult arcú lány szerint: Sigh!!!)

Legutóbb az Auchanban láttam egy olyan pólót, amin hosszasan elgondolkodtam. Egy kacsintós női fej alatt a következő szöveg virított: "So many boys, so little time." Azon tűnődtem el, lehet-e, hogy valaki ezt tényleg így gondolja, és akkor már miért nem írja magára, hogy "I'm a bitch", ugyanott van. Miért nem becsüljük magunkat egy kicsit többre?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai