*Örül*

Igen, most azonnal muszáj megosztanom, úgy örülök. A Balaton Soundra végül tényleg nem megyek, mert nagyon-nagyon drága, és akkor még nem utaztam le meg haza. Ellenben itt lesz a szomszédban a Sziget egy hónap múlva, aminek lesz egy -1. és egy 0. napja is, mint évek óta mindig. A -1. napon Cipő emléknap lesz, amin sok-sok előadó fogja Cipő dalait énekelni. Cipőnek sem vagyok rajongója, de az ő dalai közül még én is ismerek többet is, és ha olyanok lesznek a fellépők, hogy pl. Halász Judit, akkor nekem ott kell lennem. Akarom hallani, amint Halász Judit nem gyerekdalt énekel. A 0. napon a Quimby lép fel, akiktől csak egy-két számot ismerek, de azok tetszenek, és ez egy ragyogó alkalom, hogy több számot is megismerjek. Persze a Sziget sem az az olcsó buli, már az LGT fellépésekor sem volt az. Úgy emlékszem, akkor 12 ezret fizettem a napijegyért. Most a Cipő emlékkoncert 5 ezer, a Quimby meg 7, és mivel az összesen pont 12, gondoltam, idén is rászánhatok ennyit. Egyszerűen muszáj fesztiválra mennem. Én nem tudom, mi történik velem, tényleg, de úgy érzem, hogy nem tudok meglenni idén fesztivál nélkül. És ha kimehetek a Szigetre, ráadásul kétszer is, és annyiért, amennyiért hat éve egyszer mehettem, akkor nem fogom kihagyni a lehetőséget.

Már csak egy kérdésem van. Van-e köztetek valaki, aki eljönne velem akár egyik, akár másik, akár mindkét alkalommal? Azért nem bánnám, ha lenne társaságom :) Ja, egy hétfői meg egy keddi napról beszélünk, augusztus 4-ről és 5-ről. A késő délutáni és esti órákról. Úúú, milyen jó lesz!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai