Ma már azért történtek jó dolgok is

A legjobb, hogy megjöttek a szüleim a nyaralásból. Görögországban töltöttek tíz napot. Jól érezték magukat, és szép barnák is. Átmentem hozzájuk reggel, gondoltam, főzök egy lecsót, meg vittek keksztekercset is, hátha örülnek, ha otthon várom őket.

Végül is majdnem sikerült, amit elterveztem. Azt hittem, 9 és 10 között fut be a buszuk a Népligetbe, de már 9-kor hazaértek. Akkor vagdostam éppen a paprikát. Úgyhogy nem lecsóval, hanem lecsófőzéssel vártam őket. De amíg főztem, addig is beszélgettünk, meséltek, megmutatták, milyen szép dolgokat hoztak, kaptam csokit meg fülbevalót meg szépséges követ, és megbeszéltük, hogy nemsokára összeülünk egy rendes élménybeszámolóra, amikor képeket is mutogatnak majd. Tök jó lesz!

Szóval örülök, hogy hazajöttek, és hogy örültek, hogy otthon vártam őket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai