Margitszigeti futás

Ezt ma reggelre terveztem, de végül elmaradt. Nagyon szeretem a Margitszigetet, és érdekelt volna, tudok-e még futni, de bízom benne, hogy még márciusban is pont ott lesz a sziget, ahol most van, és még akkor sem fog teljesen tönkremenni az új rekortán, szóval nem maradtam le semmiről.

Tegnap is nagyon sokat fáztam, hiába voltam rendesen felöltözve, és estére hőemelkedésem lett. Ami ennél jobban aggasztott, az az volt, hogy fájt a levegővétel meg a hátam, és úgy gondoltam, ha erre még futok is egyet, ráadásul hajmosás után, az tuti tüdőgyulladás. Végül este már annyira rosszul éreztem magam, hogy csak megittam két bögre forró teát, forró vízben zuhanyoztam, de a hajmosást kihagytam (életem talán első december 30-ája, amikor nem volt hajmosás), aztán az extra meleg téli pizsamámban bebújtam az ágyba, előkaptam az extra meleg tartalékpaplanomat, beterítettem a sima paplan alá, jól bebugyoláltam magam ebbe a két rétegbe, és reménykedtem. És mára jobb is, úgy érzem magam, mint egy sima megfázásnál gyógyulófélben. Igyekszem vigyázni magamra, meg ha visszaérek Máltára, sok-sok teát fogok inni. Kint amúgy szintén kib. hideg van, plusz 2 fok, ami hallatlan, és hó is esett. Persze nem maradt meg, meg az egész csak két percig tartott, de ez is döbbenet, ilyen sem szokott lenni soha, ráadásul nem is tegnap estére mondták a havazást, hanem mára, úgyhogy mindenki kíváncsian várja az estét.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai