2014

Az van, hogy nem emlékszem olyan sok mindenre, mert miután kimentem Máltára, az év első fele úgy tűnt el, mint valami szürreális álom.

De azért.

- Lefutottam a félmaraton Budapesten. Kb. két hónapig készültem rá, már február elején elkezdtem edzeni, és nagyon érdekes volt hidegben, ködben, sokszor tök egyedül futni a Margitszigeten. Még sosem volt téli futószerkóm, most már van.
- Részt vettem a Coca Cola 10 km-es futásán.
- A zurrieq-i félmaraton 10 km-es résztávját is lefutottam Máltán.
- Részt vettem egy 5 km-es "Fun Run"-on is, szintén Máltán.
- 2014 volt az első olyan év, amikor folyamatosan volt fordítási megbízásom, egyik a másik után jött, megszakítás nélkül, max. egyhetes szünettel. Remélem, 2015 is ilyen lesz.
- Megjelent három könyvem. Mármint mások könyvei, amiket én fordítottam.
- 2014. július 2-án, szerdán Máltára utaztam.
- Lett szobám egy szép házban. Négy nap alatt.
- Lett munkám. Öt hét alatt, Szerdától vasárnapig és délután fél 4-től éjfélig dolgozom, de ezt nem bánom, sőt.
- Lettek barátaim, bár nem köttettek mély barátságok. Igaz, nem is igazán érzem ennek hiányát, mert itthon van nekem legjobb barátnőm meg azért sok olyan, akivel sok mindenről tudok beszélgetni, és velük tartom is a kapcsolatot kintről is.
- Nagyot fejlődött a némettudásom, miután a sors iróniája folytán német nyelvű ügyfélszolgálaton kaptam munkát.
- Nagyon sokat láttam Máltából, és röhejesen sok fényképet készítettem.
- Itthon tölthettem a karácsonyi ünnepeket, sokat lehettem a családommal, és nagyon sok barátommal találkozhattam.
- Korcsolyáztam is. Pontosan egyszer.
- Moziban sokszor voltam, nem is tudom már, milyen filmeken, de az év első mozija a Corvinban volt a Queen budapesti koncertje, az utolsó pedig az Arénában A hobbit harmadik része. Az év során teljes hat hónapig nem voltam moziban, mert Máltán erre még nem szakítottam időt. Majd 2015-ben.
- És lehet izgatottan várni az estéket, és Európa másik végében van egy másik ember, aki szintén izgatottan várja ugyanezeket az estéket. A többi majd kiderül 2015-ben.

Jó év volt ez, és remélem, 2015 még jobb lesz, például megkímél azoktól a szomorúságoktól, amiktől 2014 első fele nem.

Boldog új évet mindenkinek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai