Posta

Bementem a postára számlát befizetni, összesen kettőt, mintegy 7000 Ft értékben. Sorra kerültem. Kérdeztem, tudok-e kártyával fizetni, mire mondta a nő, hogy igen. Majd gúnyos vigyorral az arcán hozzátette: "Ha tudja a pontos összeget." Mondom, nem tudom. "Hát, azt ki kell számolni mindig." Itt kicsit eldurrant az agyam, mert nagyon sajnálom őt, hogy rossz napja van, de ne rontsa már el az enyémet is ilyen beszólásokkal, mikor mindketten tudjuk, hogy baromságot mond. Ezek után úgy tett, mintha nem akarná levenni a pénzt, mire mondtam, adja akkor vissza a számlákat, erre gyorsan kiszámolta az összeget az egyébként a rendszerhez tartozó számológépen kb. két másodperc alatt. Ezek után káromkodva és hisztizve futtatta át a számláimat a gépen, mert a gép becsípte mind a kettőt, és a végén hozzám vágta a bankkártyámat. Azért dühített fel, mert nem egyszer fizettem már be számlát nála az elmúlt három évben, és ezt a picsogást még egyszer sem adta elő. Lehet, hogy fegyelmezni kéne magát, ha ügyféllel beszél, aztán majd a cigiszünetben káromkodhat meg csapkodhat, ha rossz a kedve.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai