Bravo

Mivel rengeteg gyümölcs gyűlt össze itthon, amit magában nem fogunk megenni, gondoltam, csinálok egy görög gyümölcslevest. Ugyan most már hetente csinálunk egyet, hát de mikor máskor csinálnánk, ha nem nyáron, na ugye. Szóval be is mentem a Tesco Expresszbe gyümölcsléért, és sorbaállás közben nézegettem az újságok címlapjait. A BRAVO újság a következővel nyomul: "Katy Perry és Rihanna. Bulizós csajok vs. kemény szülők. Akik tiltották tőlük, amit szeretnek." Ezek az egységek szépen egymás alatt. Elsőre nem értettem, miről van szó, első körben kik azok az "akik", de ezt sikerült megfejteni, mire sorra kerültem. De az "akik" kezdetű mondaton teljesen elhűltem. Mégis hogyan kell ezt elképzelni? "Te drog, ide hallgass, el vagy tiltva a gyerekemtől!" Vagy mi? Nem lehetne, hogy újságok címlapjára helyesen írjunk dolgokat? Ez milyen igénytelen dolog már?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai