Megvilágosodtam!

Egy kedves kommentelő egy autós fórumon (amit időnként linkelnek az index címlapra, és ha érdekesnek tűnik a cikk, elolvasom) végre megmagyarázta, miért is teker a legtöbb bringás a járdán gyalogosok között cikázva, centikkel a kutya mellett elhaladva (a kutyára nagyon érzékeny vagyok, valahogy súlyosnak tartanám, ha átmenne a csülkén egy ilyen bringás):

"Minden kisgyerek a járdán kezd bringázni, és a legtöbben nem érzik a felnőtté válás konkrét napját, tehát maradnak a járdán, ahogy addig." :D

Tegyük hozzá, később említett kommentelő is beismeri, hogy szokott a járdán bringázni. Én meg azt ismerem be, hogy nekem apu a felnőtt bringám átadásakor megmondta egyértelműen, innentől kezdve nem mehetek a járdán, mert ott ezzel a bringával már tilos, ezért én azóta csak Erzsébeten tekerek. A belvárosban eszembe se jutna, mert ugye a járdán elvileg nem lehet, az úttesten meg még elcsapna valami félőrült a menő kocsijával, mert nem vesz észre, vagy csak nem érdekli, hogy jövök.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai