A folytatásban

még izgalmasabban alakult a történet.

Mikor visszamentem, először várattak vagy 10 percet is talán úgy, hogy közben ketten voltak az irodában, és az egyik index.hu-t olvasott, a másik talán iwiw-et. Aztán be akarta írni az ügyintéző a régi összeget fizetésnek, mire szóltam, hogy az irodában ülő másik nővel másban állapodtunk meg, erre az ügyintéző megsértődött és elrohant. Akkor volt egy kis fight, hogy most jár-e nekem a több vagy sem, ki döntötte el, hogy többet kapok, ilyenek, ott előttem. Amúgy sokáig az, akivel lebeszéltem, nem is szólt egy szót sem, ez is fura volt. Aztán végül kaptam magasabb fizetést, meg burkolt lecseszést, amiért éppen nem tartottam magamnál egy ezrest, hogy visszaadhassak.

Olyan feldúltan jöttem el... fúúú... Sok lesz ez már nekem a jóból.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai