...

Írtam arra az állásra, amit annyira szeretnék, és ahová napokig készítgettem a kis feladatomat, amit kértek az interjún. Kikutattam a netről, német nyelvterületen hogyan illik rákérdezni, mi van má', majd rákérdeztem. Egy órával később megkaptam a választ: sajnos nagyon sokan jelentkeztek, és hát a második körbe engem már nem tudtak beválogatni. Egy olyan állásra, ami egy az egyben ugyanaz, mint amit Máltán csináltam.

Ez már a vég. Ebből hazaköltözés lesz.

Update: Az is lehet, hogy ezzel próbál az angol tanítása felé terelődni az életem. Ha itt nem kapok munkát, kénytelen leszek hazamenni, CELTA meg otthon van, tehát mondhatjuk, hogy kénytelen leszek megcsinálni a CELTA-t. Ha az megvan, újból kezdhetek jelentkezni máltai és osztrák nyelviskolákhoz, és akkor kiderül, mi az esélye annak, hogy külföldön élhessek. Mondjuk Máltától már félek olyan szempontból, hogy legutóbb is b*sztak közölni, hogy nem fognak felvenni, simán hagyta a nyelviskola vezetője, hogy összecsomagoljam a kis életemet, aztán kimenjek a biztosra mondott munkára, majd ott közölte, hogy jaaaa, hát ők engem nem vesznek fel. Nem tudom, ezt hogyan lehet kiküszöbölni. Ilyen szempontból talán jobb lenne Ausztriában keresgélnem, mert ide ki tudok ruccanni egy interjú kedvéért, Máltára meg nem. Most, hogy így megvilágosodtam, kedvem lenne már holnap hazamenni (na jó, holnap Halloween, akkor csak vasárnap), mert akkor nem kellene kifizetni még egy hónap lakbért, de mindegy, a következő CELTA úgyis csak november végén kezdődik. Viszont ha megkérdezem, van-e még hely, és van, akkor ha befizetem, muszáj hazamenni, akkor is, ha találok valami jó munkát. Akkor de kva mérges lennék... Nem tudom, minek szurkoljak, annak, hogy találjak, vagy annak, hogy ne. Ha nem találok, akkor a következő 3 hétben, amíg még itt vagyok, tök sokat lehet haladni a könyv fordításával, és akkor talán nem fog annyira fájni az az egy hónap, amit a CELTA miatt kihagyok. Viszont ez egy tök jó szoba, tök jó helyen van, és bár rettentő drága, de nem is nagyon van olcsóbb, és Nevena tök jó lakótárs, és mi lesz, ha legközelebb sokkal drágább szobát találok csak, vagy idióta lakótársakat? Vagy úgy tálaljam Nevenának, hogy nem végleg megyek haza, hanem - mennyire is? - két hónapra, és oldjuk meg úgy, hogy Zwischenmietében kiadja addig a szobát, utána meg visszajövök én? Meg közben Sophie, a máltai barátnőm lefoglalta ám a hostelben az ágyat december elejére, hogy jön meglátogatni. Most akkor jöjjek ki arra a pár napra? De ha CELTA-zom, akkor hogy jövök ki? Akkor nem lehet hiányozni, gondolom. De azt meg pláne nem lehet, hogy Sophie idejön a kedvemért, aztán én meg jól nem vagyok itt. Jajistenem, micsináljak?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai