Vasárnap

Megint későn ébredtem, így már nem volt idő porszívózni, mert délre mentem anyuékhoz.

Fél év után először láttam Katáékat, nagyon-nagyon jó volt. Mindenkit felköszöntöttem, mert egy csomó név- és szülinapról lemaradtam, és ők is felköszöntöttek engem a névnapom alkalmából. Kellemes családi délutánunk volt, aztán Kata és Zoli elmentek vásárolni, a gyerekek meg velünk maradtak. Később anyuék elvitték őket karácsonyi koncertre, én meg hazajöttem, benéztem egy DM-be, mert egy csomó mindenem elfogyott kint, majd 5-kor találkoztam egyik edzésen megismert barátnőmmel, Anitával, és beültünk a Deák téri Cserpesbe, majd sétáltunk egy rövidet a Vörösmarty téren, de nem láttunk semmit, akkora tömeg volt, meg aztán mennie is kellett.

Fél 8-ra értem ki Erzsébetre Rékához, akivel megbeszéltük, hogy nála alszom. Rengeteget beszélgettünk, aztán karácsonyoztunk, aztán még beszélgettünk, aztán fél 3 körül elmentünk aludni. Megint egy ágyban aludtunk, mint amikor kislányok voltunk, és ez nagyon kellemesen nosztalgikus volt :) Csak most franciaágyon, míg gyerekkorunkban szimplán, de úgy most nem férnénk el, meg rettentő furcsa is lenne.













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai