Szombat

Későn ébredtem, de azért elkezdtem a takarítást a fürdőszobában. Sok-sok pókom volt, rettenetes, nem bírom őket.

Kora délután megkérdeztem anyuékat, késő délután el tudnánk-e menni nekem karácsonyfáért, és kiderült, hogy apu épp a belvárosban van, úgyhogy még akkor elmentünk Soroksárra, az Oázisba. Nagyon helyes kis minifám lett, alig várom, hogy feldíszítsem. Utána csatlakozott hozzánk anyu, és még az Auchanba is kimentünk. Fél éve nem láttam nagyobb üzletet, mert Máltán nincs ilyesmi, és már nagyon hiányzott ez is. Eléggé örültem neki :)

5-re értem haza, és akkor folytattam a takarítást, közben meg karácsonyi dalokat hallgattam. Mivel főleg csak port kellett törölni, este 11-re meg is lett a nagytakarítás, mínusz a szoba felporszívózása és felmosása, aminek késő este már inkább nem álltam neki. Közben volt igazi nyári vihar is, dörgéssel meg villámlással, ahogy azt kell. Teljesen megőrült az időjárás-felelős.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai