A kozmetikus

hónapok óta minden alkalommal elborzad, amikor megjelenek nála, hogy milyen brutálisan száraz az arcbőröm, és mennyire rettenetesen pereg, nem akarok-e ezzel csinálni valamit. Mondtam, van kétféle hidratáló krémem, plusz télen is minden nap megittam két liter vizet, egyebet nem nagyon tudok tenni, bár zavar a helyzet, mert minimálisan sem tudom kifesteni magam, mert öt perc múlva lepereg a festék is a bőrömmel együtt.

Erre három héttel ezelőtt adott egy icipici tégelyben krémet, hogy ezzel kenegessem magam, ennek hatnia kell, aztán két hét múlva meglátjuk, hogy állunk. Kissé szkeptikus voltam, de mert nem került egy fillérbe se, csak használni kellett, gondoltam, miért ne. A krém kitartott két héten át, a következő látogatásomig, és csodálatosan rendbe hozta a bőrömet: sehol nem pergett, sehol nem volt száraz, csodaszernek bizonyult ez a kence. Múlt héten L. is megdicsért, hogy milyen szépen helyrejött az arcom.

Horvátországba menet, még a határon belül rájöttem, hogy már csak két-három napra való van ebből a csodából, fel is hívtam L-t, hogy mi a neve ennek az izének, mert gyorsan rendelnék. A válasz a következő volt: megmondta a nevét, majd hozzátette, hogy de ezt nem lehet beszerezni, mert ez csak kozmetikusoknak van, és nem is tud venni nekem ő sem, hanem majd megbeszéljük, hogy hogyan adjon meg mennyit. Ez nekem állati furcsa volt, mert eddigi tapasztalatom alapján nincs az a dolog, amit ne lehetne beszerezni bárkinek a neten keresztül, de úgy voltam vele, majd élőben beszélgetünk erről. Aztán vasárnap elfogyott a kencém, hétfőn már a régivel kentem be magam, ami csípett, mint az állat, rákvörös lett tőle a fejem, majd egy órán belül le is pergett a bőröm. Nagyon örültem. Gondoltam, adok még két napot ennek a krémnek, hátha, de nem, nem lett jobb: viszket, ég és pereg az arcom, szörnyű érzés, úgy tűnik, tényleg nagyon könnyű megszokni a jót.

Tegnap este jött el az a pillanat, hogy úgy éreztem, nem bírom ki jövő csütörtökig, nekem most kell megoldás. Hinnétek-e, hogy a szóban forgó gyártó termékei bárki számára elérhetőek különböző kozmetikumokat árusító honlapokon, ráadásul bagóért (literje 1500 Ft meg ilyenek)?

Azt hiszem, értem, mi történt: L. szeretné eladni nekem ezt a krémet, mert szeretne vele jól járni, de ez azért nekem nem esett jól. És meg is rendeltem 1500-ért a liter krémet. Renitens vagyok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai