Nagy öröm ért

Megkaptam a következő fordítási megbízásomat :) :) Ezúttal egy thriller a szerencsés kiválasztott, vagyis hát egy jó kis krimi. Éppen ledőlés előtt jutott eszembe megnézni a fordítós e-mail fiókomat, és akkor ez várt. Annyira megörültem, hogy nem bírtam itthon maradni, elmentem sétálni egyet, és ittam egy jó kis habos kakaót, pedig eredetileg úgy volt, hogy ma kihagyom. De hát egy ilyen eseményt nem szabad nem megünnepelni :)

Ugye, hogy a napokban mondtam, hogy mindjárt vége az évnek, és akkor nagyon kevés pénzem lesz, de nem vagyok hajlandó most ezen izgulni? Meg azt is most döntöttem el, hogy megveszem, ami kell, nem fogok fillérre kiszámolva élni. És ahogy ezt megbeszélem magammal, már jön is az újabb munka, ráadásul az a típusú, amit a legjobban szeretek, a fordítás.

Ezek után a nap, vagy tulajdonképpen akár az életem szlogenjének ezt választhatnám: "Someone's watching over me." A blogom szlogenjét pedig ezennel megtaláltam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai