Mellesleg

volt egy időszak, amikor A muzsika hangja nagyon nagy kedvenc volt, nagyon sokszor megnéztem, és úgy általában: imádtam. Ebben az időszakban támadt az az ötletem, hogy meg kéne érteni, pontosan mit is énekel Julie Andrews a Favorite things című számban (mert angolul még nem tanultam, illetve az időszak vége felé éppen csak másfél éve), és azokat a tárgyakat/embereket/állatokat, amiket említ a szöveg, meg kéne hímezni, így kialakulna egy falvédő, és ki lehetne tenni a szobámban, hátha akármilyen rossz kedvből is jó kedvet tudna csinálni. Most így utólag úgy érzem, nem lett volna varázsereje, mert rendkívüli módon el tudok borulni kedvileg, de esetleg érdemes lenne mégis kijegyzetelni azt a dalt, és kis képeket hímezni az említett dolgokból, azokat meg egy majdani, esetleges gyerekszobába kifüggeszteni. Szerintem szép lehetne.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai