A kampány hajrája

Már utálom ezt az egész kampányosdit. Elegem van abból, hogy minden honlapon Viktor vigyorog a képembe, és minden reklámblokkban elmondják róla egyrészt, hogy mennyire fantasztikus, másrészt, hogy mennyire rettenetes. Azon már csak röhögök, amikor az ősmagyar pártnak olyan ősmagyar jelöltje van a választókerületünkben, akit úgy hívnak, Kassab Adonis István.

Ami viszont végképp kiakasztott, az egy SMS, amit ma délután kaptam: "Most vasárnap mutasd meg, hogy IGEN, LEHET a nagy pártból is kicsi, és a kis pártból is nagy. Szavazz velünk az LMP-re! Küldd tovább!"

Felháborítónak tartom. Miért tudják a telefonszámomat? (A küldő számát lenyomoztam, hiszen a google a barátom, és meg is tudtam, hogy a küldő bizony az M Factory Zrt., ami többek között SMS-kampányok lebonyolításával is foglalkozik.) Hogy merészelnek nekem politikai SMS-t küldeni? Mit képzelnek magukról? Eddgi sem akartam az LMP-re szavazni, de így már 100%, hogy véletlenül sem rájuk fogok. Elmennek a fenébe, legyen elég a rengeteg plakát, amit kénytelen vagyok egész nap bámulni utazás közben, és legyen elég a sok reklám a tévében meg a neten.

Elegem van. Legyen már vége ennek a nyüves választásnak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai