Álom

Egész éjjel álmodtam, és már elalvás közben, félálomban is gyanús volt, hogy angolul beszélő álomképek jönnek elő. Ezek után egész éjjel álmodtam non-stop, végig angolul, és reggel magamban angolul állapítottam meg, hogy tönkrement a telefonom. Aztán kicsit jobban felébredtem, és magyarul közöltem Tomival az örömhírt, mert semmire nem reagált, nyomogattam a ki-bekapcs gombot, a billentyűzárat is próbáltam ki-bekapcsolni, tojt rám. Erre Tomi félálomban elvette a telefont, és bekapcsolta. Ekkor visszaaludtam még 9 percre (igen, én akár 3 percre is becsukom a szemem, nem pazarlunk alvásidőt), és közben is angolul ment a kommentár a fejemben. Úgy tűnik, nagy hatással volt rám a tegnap délelőtti találkozásunk :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai