Corpse Bride

A halott menyasszony nagyon durva. Az előbb néztem meg. Nem igazán tetszett. Persze vannak benne jó kis poénok, mint pl. a 2nd hand shop, meg amikor Victor képébe belevigyorog a pók, és közli, hogy "I'm a widow", vagy amikor azt mondja a halott menyasszony az esküvőn, hogy "I'll be your corpse". De összeségében most ismét elgondolkoztam azon, hogy ezzel a Tim Burtonnel nagyon nem stimmel valami.

Meg kéne már nézni azt a három filmet, amit Marcitól kaptam még valamikor fél éve, meg az 1951-es Alice-t angolul, és a Charlie és a csokigyár 1971-es feldolgozását. Persze ma semmivel nem haladtam semmit, mert 3-kor, amikor nekikezdhettem volna már végre, akkor nagyon megfájdult a gyomrom megint, és ledőltünk Tomival, hátha egy óra alvástól jobban leszek. Aha, 7-kor keltem. Szuper. Pedig mennyi dolgom van, jajjj... Holnap meg szavazás és színház, Hegedűs a háztetőn.

Szeretnék nyerni a lottón. Nagyon.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai