Liza meg a lába...

Liza reggelre ismét kidekorálta a szobát, így aztán takarítással kezdhettem a napot. Persze éjjel, miután elaludtam, leszedte a kötést a lábáról, így aztán szabad sebbel mentünk sétálni a koszos-mocskos körútra. A jó hír az, hogy tegnap nem túl mélyen vált szét a lábujja, amikor szétharapta, mert reggelre (talán a Betadine-tól) többé-kevésbé ősszeforrt. A séta után alaposan megmostam a sérült lábat, kamillateás vattába csavartam, amit oda is ragasztottam, húztam rá egy zacskót, és azt is odaragasztottam. Liza most nagyon sajnálja is magát, egész nap egyszer sem mászott ki eddig a kosarából, csak búsul csendesen. Elvileg este elvisszük orvoshoz. Remélem, nem vágják fel a lábujját, csak adnak rá valami krémet. Én már a tegnapi reccsenés utáni állapot megtekintésétől is kis híján elájultam... Ez van, ennyit bírok. Úgyhogy inkább vágásmentes megoldást szeretnék. Meg persze azt gondolom, Liza is annak örülne jobban.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai