Prága, Drezda

A nemeztközi diák felesleges pénzkidobás lett volna, mert sehol nem kérték. Volt, ahol bemondásra elhitték, hogy diák vagyok, volt, ahol elkérték a magyar diákomat, volt, ahol egy személyivel is megelégedtek volna, amin látszik, hogy még nem vagyok 26 éves. Miért van az a gyanúm, hogy nálunk kell a nemzetközi diák, különben a kedves turista veheti teljes áron a belépőjét?

 

Csehországban mindenhova be lehet vinni a kutyát. Fodrászhoz, étterembe, bevásárlóközpontba. És senki nem nyafog miatta. Egyetlen kerámiaüzletre láttam kiírva, hogy kutyát bevinni tilos, de őket azért megértem.

 

Szörnyű időjárás uralkodik náluk. Fél óra napsütés és 30 fok, majd fél óra szakadó eső és 15 fok. Ez végtelenítve egész nap. A végén már nem is vettem elő az esőkabátot, úgyis felesleges, fél óra alatt jól szétázom, aztán a következő fél órában majd megszáradok. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai