A nemet mondás képessége

Nekem is csak részben adatott meg, és vannak még mások is így ezzel. Pl. az itteni kozmetikusom.

Egy hónapja voltam nála, kérdeztem, meddig dolgozik ünnep előtt, és mikor indul haza. Mondta, 22-én 2-kor szeretne menni, 1-re hív utoljára bárkit is. Így lett nekem időpontom aznap 10-re - ha egy mód van rá, karácsony előtti utolsó hétköznap szeretek menni. Mikor ott voltam, kérdeztem, akkor 2-kor indul-e, mondta, nem, végül fél 6-ig dolgozik. És ma is este 8-ig, csak már otthon. Mintha magamat látnám. Nekem sem lenne szívem azt mondani rendszeres vendégnek, hogy bocs, lemaradtál, pedig azért nem a világ vége, ha valaki, mit tudom én, nem frissen szedett szemöldökkel áll a karácsonyfa alatt.

Viszont a nemet mondás is tanulható, csak rengeteg gyakorlást igényel. Szoktam próbálkozni, hátha egyszer rendesen belejövök.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai