Így estére

Végül csak elkezdtem a könyvet, két óra alatt meg is csináltam kb. 14 oldalt. Ez nem olyan rossz tempó, de lehetne jobb is, csak hát tényleg sok a szleng. (És a verselemzést még el sem kezdték, hahaaa!) Jó lesz ez, szeretni fogom, de ezt már tegnap is sejtettem.

Amúgy meg vettem otthon chia magot, mert a csapból is az folyik mostanában, meg tök egészséges, satöbbi. Be is áztattam tejbe, mert abból milyen jó kis egészséges puding kerekedik. Aha. Nem puding lett belőle, hanem zselé, és eme állag annyira undorító volt nekem, hogy nem bírtam megenni. Gondoltam rá, hogy azért is belapátolom, ne vesszen kárba, de amikor már durva hányingerem volt, úgy döntöttem, mégis jobban megérné kiönteni. Így is tettem. Vajon akkor is jót tesz ez a (nem túl olcsó) mag, ha az ember elrágcsálja?

Megjegyzések

  1. Én szendvicsbe szoktam tenni, meg pirítósra. Joghurtba is müzlivel, de nem várom meg, amíg megkocsonyásodik, hanem azonnal megeszem :) biztosan így is felszívódik, aminek fel kell szívódnia :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük, felszívódik :) Így most nagyobb kedvvel fogom ropogtatni. Köszi az infót!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai