Fagy

Hétfőn és kedden, amikor egész nap összesen kb. öt órát voltam itt a reggeli készülődéssel, ebéddel és estével együtt, sokkal elviselhetőbb volt ez a kva hideg, mint most, amikor kb. egész nap itt vagyok. Ez valami tragédia. Lépni alig bírok, annyira fáj a csípőm, de most már fáj a csuklóm és a könyököm is, valamint jégcsap kezem-lábam, és lassacskán bedurran a torkom meg a fülem is, hogy a fejfájásról már ne is beszéljek.

Hogy lehet így megszívni valamit?

Megjegyzések

  1. De nincs fűtés? Vagy nem lehet megbeszélni a lakótárssal, hogy megfagysz, fűtsetek? Akár úgy is, hogy többet fizetsz bele? Nálunk a lakásban sincs melegebb, télen is a max. 20-21 fok szokott lenni, de ha a lakótársaim fáznak, nyilván felvesszük a fűtést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs fűtés, de azt még nem tudom, hogy amúgy központi lenne vagy egyedi. Ha legközelebb találkozom a nővel, rákérdezek, mert ez így tényleg tarthatatlan sajnos. Nekem egyébként kb. 22-23 fokra van szükségem a komfortérzethez, de abban nem vagyok biztos, hogy a szobában 19 fok van, mert a fürdő jóval beljebb van, és nem az utcára/udvarra néz, az én szobám viszont igen, és rossz az ablak, alig szigetel.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai