Még mindig E-ék

Írtam, hogy leégett a lakásuk, E. barátja pár napja tett fel képeket, sokkoló, nem sok maradt a holmiikból. Már amikor először kiírta E. a pilateses csoportba, hogy ez van, felvetette az egyik nő, hogy kellene gyűjteni neki. Ebben én is részt akartam venni, és meg is oldotta a szervező, hogy beszállhassak. A tegnapi órán adták át neki a pénzt, 160 ezer forintot raktunk össze. Fényképezték a reakcióját, és nagyon édes, ahogy meghatódott :) Tökre örülök, hogy jólesett neki, meg, bár nem annyira sok ez a pénz, azért viszonylag sok olyan dolog kijön belőle, ami elégett vagy szétázott az oltásban. Jó érzés, hogy részt vettem benne, még ha kicsivel tudtam csak hozzájárulni, akkor is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai