MapMyRun

Megérkezett a schönbrunni futásom összefoglalója e-mailben. Azt mondja nekem az oldal, hogy 2. sprintkirálynő lettem az egyik 2,7 km-es körömmel, amin pont 6:26-os kilométereket mentem. Ezen megdöbbentem. Eltartott egy darabig, mire rájöttem, mi van. Fel lehet vinni futóútvonalakat, és akkor az azt az útvonalat futókat rangsorolja az app. Valaki felvitte például a schönbrunni palota parkját, ahol egy kör 2,7 km, és van már 201 teljesítés. És a nők között enyém eddig a második leggyorsabb kör :O Azt a mindenit! A sprintkirálynő köre mellesleg 6:09-es, hehe. A sprintkirályé meg 5:29-es, ami egyenesen lol. Nagyon komoly ez a motivációs rendszer, még valami pontokat is kaptam, amikről még nem derült ki számomra, mire jók, de már most örülök nekik. Ráadásul a márciusi pontversenyben én vezetek :O Ez 10 ponttal elég vicces, szóval gyanítom, hogy a schönbrunni futók kis hányada használja a MapMyRunt. Már érzem is, hogy rendesen fogok járni futni, mert már most motiválódtam. Megszólították a versengő énemet, na. Tényleg nehezen hiszem el, hogy 201 futóból, legalábbis X nőből (erről nincs adat) enyém a második leggyorsabb kör :O

Erről megint eszembe jutott a futópóló, amit nem csináltattam meg az elmúlt két évben, pedig vicces lenne, de csak bonyolódik a helyzet, mert már négy változata is tetszik. (És nem rózsaszínre csináltatnám, az is tuti.)










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai