Nomád élet

Péntek délutántól mostanáig net nélkül voltam, mert otthon olyan jól sikerül a szolgáltatóknak az átadás-átvétel (nem mi kértük, van és kész), hogy nincs se net, se telefon. Azért túléltem, meg voltak kisebb szünetek, pl. a túráról hazafelé, a buszon fogtam némi wifit, meg ma anyuéknál is. No de. A nettelenség miatt voltam tök néma, ezért nem írtam senkinek semmit, és mivel a nettelenség elmúlt, újra vagyok mindenhol, ahol szoktam lenni. És majd mesélek a hétvégéről meg a túráról is, sőt képek is lesznek. Nettelenül sokkal egyszerűbb időben feküdni, ez is tanulság.

Most meg izgulok, meg mindjárt ágyba rakom magam, mert holnap (vagyis ma!) nagy nap lesz - interjúra megyek. Fú... Szurkoljatok nekem, jó? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai