:(

Tegnap Harper Lee, ma Umberto Eco. Mi van itt, de tényleg? :(

Megjegyzések

  1. én is fennakadtam azon, hogy egy nap alatt ketten is távoztak :(.. tavaly Pratchett és Fodor Ákos halála volt hasonlóan leghangolóan egymás után :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pratchett halálát én is nagy veszteségnek éreztem :( (Fodor Ákost csak simán nem ismerem.)

      Törlés
  2. azta! nézz majd utána, szerintem tetszene neked. haikukat írt, sokat, nagyon kifejezőket. nekem ez a kedvencem tőle, gyakran eszembe jut:
    "Kapaszkodókat gyártunk
    s mire eszmélünk:
    kész is a ketrec."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen, elég kevés lírát olvasok, a prózát jobban szeretem. Viszont ez a haiku nagyon ütős. No, akkor lassan ideje lesz megismerkedni Fodor Ákos költészetével.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai