Társkeresős mókák

Nem, nem rohantam azonnal regisztrálni bánatomban, amiért már megint nem jött össze, csak még tart az előfizetésem, úgyhogy beléptem. Vannak levelezgetések, vannak normális első levelek, vannak tökre fantáziátlanok, van, aki szimpatikus, van, aki kevésbé, és van, akit nem értek. A levelezést ő kezdte.

- Szia! Nagyon tetszik az adatlapod, szívesen megismernélek.
- Szia! Köszönöm, hogy írtál. Nekem is tetszik a te adatlapod, csak kár, hogy nincs hozzá kép.
- Azért nincs hozzá kép, mert férfiként én döntöm el, kinek akarok írni. És te miért nem töltöttél fel egyet sem?
- Nekem öt képem van az oldalon, ez, amit csatolok, például a profilképem.

Azóta nem hallottam róla. Szerintem nem sokat veszítettem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai