Rémálmomban

egy terrortámadás helyszínén voltam valakivel, akiről már nem tudom, ki volt. Úgy emlékszem, lövöldözés volt egy nyaralóhelyen egy arab országban, és nagyon kicsin múlt, hogy mi nem haltunk meg. Elrejtőztünk, de folyamatosan arrébb és arrébb kellett lopakodni, mert a fegyveresek mindent átkutattak, és ha valahol még találtak élő embert, őt is lelőtték. Eléggé stresszes helyzet volt, nagyon féltem, és kicsit reméltem, hogy mindjárt felébredek (bár - más rémálmokkal ellentétben - most nem tudtam, hogy álmodom). A társam azt mormogta mellettem nagyon halkan, hogy mocskos arabok, és egyéb szidalmak is elhangzottak rájuk vonatkozóan. Én meg ott, miközben nagyon féltem, nehogy agyonlőjenek, még mindig azt válaszoltam neki, hogy nem mocskos arabok, hanem mocskos, elmebeteg szélsőségesek. Ezen ébredéskor meglepődtem, de később már örültem neki.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai