Ajándék

A héten itt van Nevena anyukája. Nagyon aranyos, kedves, és tud angolul, úgyhogy párszor már beszélgetni is sikerült vele.

Ma, amikor hazajöttek a délelőtti városnézésből Nevenával, szélesen mosolygott rám az anyuka, és mondta, hogy hozott nekem valamit. Teljesen megdöbbentem. És őt hozta:



Hogy én mennyire meghatódtam! Nagyon jólesett. Annyira aranyos tőle :) Nem tudom, miért kaptam. Szerencsére van rajta használati utasítás, és a szoba legvilágosabb pontjára tettem, szóval remélhetőleg kitart mellettem. Az a poén, hogy amióta kijöttem, nézem a virágboltokat, és próbálom eldönteni, mi legyen az az egy cserepes növény, ami beköltözik mellém, szóval telitalálat ez az ajándék.

Én úgy örülök...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai