A múltkori rendeléses probléma

megoldását nem is meséltem. Az volt az az eset, amikor a rendszer behúzta szállítási címnek azt a címet, ami a PayPalen meg van adva (ez az otthoni címem), amit én ugyan a kattintás utáni pillanatban észleltem, de utólag az országot nem lehetett módosítani, csak a többit. Úgy oldották meg, hogy törölték a rendelést, visszautalták a pénzt, én meg újra megrendeltem, amit akartam, és másodszor valamiért már nem másolódott be a PayPalen tárolt cím, hanem az egészet én írtam be. 30-36 nap a rendelési idő az oldal szerint, és tény, hogy nem emlékszem pontosan, mikor rendeltem, de azért két hétnél nem lehetett régebben - ehhez képest ma már meg is érkezett az első kis csomagom. Juhú! Talpra szerelhető kis kütyü, ami állítólag kicsit ellensúlyozza a lúdtalpamat, és nem fog fájni a derekam meg a térdem, ha sokat sétálok. Kíváncsi leszek rá :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai