Edzőtermet keresek

Az egyik legnépszerűbb, a Fitinn már kiesett, mert náluk csak gépek vannak, csoportos órák nincsenek, engem meg pont utóbbi lehetőség érdekel. Megyek próbaórára holnap, megnézek egy step aerobicot, de közben gyanítom, hogy a szürke hétköznapokban nem fog elhajtani odáig a lelkesedés - a bécsi útvonaltervező optimista becslése szerint is 50 percet kell hozzá utazni itthonról. Azért még nem mondtam le róla teljesen, lehet, hogy olyan király, hogy megér ennyi utazgatást. A vágyott munkahely közelében is van egy terem, oda is írtam, hogy mennék próbaórára, ha lehetne, és megkérdeztem, mennyibe kerülnek a különböző bérletek. Próbaóra nincs, ez eddig oké, de ott azért leesett az állam, amikor kiderült, hogy egy napijegy (!) 38 euró, egy havibérlet meg 180. Az azért nagyon durva. A honlap alapján nekem nem esett le, hogy ez egy ilyen menő hely, de már látom, hogy nem hozzájuk fogok járni. Aztán még van egy lista, amin kb. ötvenféle sportág szerepel, és szépen oda is van írva, melyiket mikor hol lehet csinálni, csak még nem lehet jelentkezni semmire, majd csak 17-től. És végül ott a McFit, ahol van step és kettlebell is. Hát, azt hiszem, arra van a legnagyobb esély, hogy oda fogok járni. Plusz találtam török hastáncoktatót, aki a schönbrunni palota mellett tart órákat, úgyhogy írtam neki, mikor lehetne menni. Régen volt már az utolsó órám, de mindig hiányzik, szóval tök jó lenne, ha most megint csinálhatnám. (Otthon azért hagytam abba, mert a török oktatóm, Ezgi befejezte a tanítást, és utána nem találtam épkézláb tanárt. Vagy technikai tudásuk nem volt elég, vagy pedagógiai, vagy esik sem.) És még uszodát is találtam a közelben. Bár úszni max. heti egyszer járnék, és azt sem télen, azért jó tudni, hogy kb. tíz perc sétára, két villamosmegállóra van a hely, és még szép is.

Jelenleg egyébként nehéz elképzelnem, hogy bármit is sportolni fogok, mert hulla fáradt vagyok. De ha kialszom magam, utána biztos megint tök lelkes leszek :) Addig meg gyalog járok a hetedikre, az is valami.

Megjegyzések

  1. És a Fitinn-ben ráadásul aprót kell bedobálni a zuhanyozáshoz :) Na majd kedden beszélgessünk erről is

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai