Nyomiság

Annyira nyomott voltam ma egész nap, annyira álmos és lehangolt, hogy majdnem nem mentem edzésre, pedig ahhoz nekem elég nyomós ok kell, hogy ellógjam. Végül fél 7-kor még lefeküdtem fél órára, és félálomban megfejtettem, mi bajom van. Az időjárás. Nem szokott rám hatással lenni, sosem vág földhöz egy kis front, sem az eső, de erre a mostanira kitaláltam egy kifejezést: cuddly weather. Összebújós idő. Aztán meggugliztam, és nyilván már egy csomóan kitalálták előttem ugyanezt, de ez nem von le a dolog értékéből. A lényeg, hogy ebben a pocsék, hideg, esős időben csak arra vágyom, hogy melegben lehessek, lehetőleg takaró vagy pokróc alatt, és bújhassak valakihez. Majd holnap meglátjuk, lesz-e erre lehetőségem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai