A nap legviccesebb pillanata

Tegnap odajött hozzám három külföldi srác a Rákóczi téren, és kérték, mutassam meg a térképen, hol járnak, és ehhez képest hol az Oktogon, és amúgy az Oktogon környékén vannak-e jó kajáldák, mert ennének egy jó pizzát. Kedvesek, aranyosak voltak, kicsit beszélgettünk is, miközben/miután segítettem nekik, aztán mind mentünk a dolgunkra. Ma az Astorián voltam, hogy átvegyek két könyvet, amit rendeltem, és pont ugyanez a három srác ment el mellettem. Nem tudom, ők észrevettek-e, én nem köszöntem rájuk, mert kellemetlen lett volna akkor is, ha emlékeznek rám, mert na és akkor mi van, meg akkor is, ha nem emlékeznek, mert akkor hülyének néznek. Mindenesetre én jót mosolyogtam a dolgon.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai