Futás

Ma 60 perc könnyű futás volt az ukáz, de én úgy döntöttem, megint lefutom a két kört, mert az a múltkor csak 9 perccel volt több, mint amit a felkészülési terv előírt. Nem indult jól, zsibbadt a talpam, fájt a vádlim meg a térdem, muszáj volt belesétálnom, kb. 36 perc volt az első kör. Aztán a második előtt kicsit nyújtottam, amitől helyrejött a talpam, és megcsináltam, és megint 69 percre jött ki a vége, ami azt jelenti, hogy futottam egy kb. 33 perces kört :O Wow. Jó, 65 perces félmaratonom biztosan nem lesz (az milyen, basszus?!), de legutóbb 800 ember futott 138 és 150 perc közötti időt, ami azt jelenti, hogy ha tudom tartani ezt az átlagot, azért nem én leszek a nyomi, béna csiga, akin mindenki röhög. Annyira szeretném, hogy sikerüljön! Akkor büszke lennék magamra.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai