Kupon hekkre

Azt mondja, ad nekem két hekket krumplival, uborkával, kólával és ha ebben, abban vagy amabban a kerületben lakom, ingyen kihozza, de ha máshol, akkor X Ft-ért. Lecsapok a kuponra, ki is fizetem, majd ma felhívom az éttermet (ami a XIII. kerület túlsó végén van, tehát jó messze tőlem), mire közli a hölgy, hogy hát ők sajnos a IX. kerületbe nem szállítanak. De díj ellenében sem? De díj ellenében sem. Menjek oda, nagyon kellemes kis éttermük van. Ja, kösz.

Ennyire hülye nem lehetek, ennyire nagy baj nem lehet a memóriámmal, hogy ennyire tök másra emlékezzek, mint ami a feltételek közt szerepelt az ajánlatukban. Ezek után megkerestem az ajánlatot, plusz megnéztem még egyszer a facebookos oldalukat. (Utóbbit rendelés előtt egyszer már megtettem.) Az ajánlatban az van, hogy Bp. egyes kerületeibe ingyen kiviszik a kaját, nem az, hogy csak azokba szállítanak. A Facebookon meg azt írják egy, a VIII. kerületben élő lánynak (a nyóc már a területükön kívül esik), hogy ahová nem mennek ingyen, oda 200 Ft-ért mégis, illetve 2500 Ft felett mindenhova ingyen. Basszus, ha elmegy a tanítvány (aki még meg sem érkezett, pedig már megy az órája jó tíz perce, de sebaj...), visszahívom őket, és megérdeklődöm, hogy akkor most nekem vannak szövegértési nehézségeim vagy nekik. Kicsit bosszant azért a történet. És akkor is hekket fogok enni. Főleg, hogy már kifizettem. Viszont náluk többet mást nem, ez már látszik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai