De hogy pozitív is legyek

Szombaton kinyitják a Margitszigetet, és nem ment tönkre a rekortán, vagyis mehetek futni megint! Ettől olyan jó lett a kedvem, hogy legszívesebben ugráltam volna örömömben. Hétfő óta megint van uszoda*, holnaputántól megint van Margitsziget, hát mi kell még?


*Erzsébetre szoktam menni úszni, de ott már májusban hirdették, hogy június első két hetében karbantartás miatt bezár a bazár. Gondoltam, sebaj, úgyis Kispestre jártam világ életemben, amíg nekünk nem volt uszodánk, megnézem, ott hogyért van a belépő. És akkor azt láttam, hogy a kispesti uszoda is zárva tart június első két hetében karbantartás miatt. Azért ezt milyen jól összehozták, de nem?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai