Átgondoltam ezt az utazást

Mégis inkább Londonba kéne menni, és onnan elvonatozni Doverbe. Összesen öt éjszakára gondoltam, ebből egyet töltenék Doverben, hogy legyen egy teljes nap megnézni a várost, majd egy reggel sétálni a parton, és sóhajtozni, hogy mennyire gyönyörűek a sziklák. A repülőjegy 40 ezer (oda-vissza), a vonat Londonból Doverbe 15 ezer (oda-vissza). A szállás hostelben kb. 27 ezer reggelivel (a hosteltől nem kell félni, mert az tök jó, Zágrábban ezt tanultam meg). A londoni múzeumok túlnyomó többsége ingyenes. A séta is ingyenes. Mondjuk a doveri vár nem ingyenes, hanem drága, mint állat (5000 Ft), de ha máshol nincs belépő, akkor ez nem olyan szörnyű. Gondolom, a kaja drága, én a magam részéről szerintem meglennék viszonylag kevés, viszonylag angol kajával. Meg a szuvenír sincs ingyen. De hogy én ezt most mennyire szeretném!!! Ha most lenne párom, rábeszélném. Nem olcsó, tényleg nem az, benne lehet vagy 120 ezer forintban*, de hát Angliáról beszélünk! Londonról! Meg Dover fehér szikláiról! Mennyire szeretném... Jöjjön el velem valaki, please! *nagy sóhaj*


*Ha előtte kijutnék egy hónapra Bécsbe, akkor lehet, hogy ennek egy részét össze is tudnám rakni. Az lenne igazán menő!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai