Azért történnek jó dolgok is

- Pénteken elkészítettem életem első epres túrókrémjét. Kicsit limonádéízű (és -állagú) lett, de azért vállalható.
- Holnap elkészül a szezon első lecsója.
- Van új kaputelefon a házban. Teljesen modern, olyan, amilyenre évek óta vágytam.
- Van új szemüvegem. Nem tudom, jól áll-e az új keret, de az új lencse nem karcos, nem kopik, ezért nem fáj se a szemem, se a fejem.
- A szemüveghez kapcsolódóan volt egy látásvizsgálat, amin a furcsa stílusban kommunikáló hölgy megnézte, kell-e erősebb lencse, mint amilyen eddig volt. És képzeljétek, hét év alatt, amióta a régi szemüvegem megvolt, egyáltalán nem romlott a szemem! Előtte mindig romlott fél dioptriát egyik szemüvegtől a másikig, és kb. két-háromévente kaptam új szemüveget. Annyira boldog vagyok most ettől!
- És akkor arról még nem is beszéltem, mennyire jó barátnőm van nekem Blanka személyében! De komolyan. Remélem, mindenkinek van egy Blankája.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai