Lemerült bennem az elem

Délelőtt befejeztem a fordítandó könyv olvasását, tanítottam, aztán elmentem Rékához. Segítettem neki dobozokat pakolni, közben beszélgettünk egy csomót, aztán levittük sétálni a kutyáját, aztán bejöttünk a városba, és ettünk egy-egy joghurtot meg némi péksütit. Én eközben valahol olyannyira elfáradtam, elálmosodtam, hogy a joghurtevés közben már attól féltem, lefordulok a székről, és arra gondoltam, hogy ha most letenném a fejem az asztalra, a következő pillanatban már aludnék is. Közben meg se a nyelvem nem forgott rendesen, se az agyamban a kerekek. Nem tudom, mikor voltam utoljára ennyire nagyon álmos. Nem sokkal később egyébként Réka is hasonlóan elpilledt, onnantól volt igazán vicces a történet :) Azért jót beszélgettünk, de én végül se arra a koncertre nem mentem el, amit a héten kinéztem, se Rékával és a lakótársával nem mentem el a beülős, kicsit iszogatós programra. Hazajöttem inkább, itt most kicsit relaxálok, aztán egy gyors zuhany után felviszem a gépet a galériára, és ott fogok filmnézés közben aludni. Ez a terv. A holnapot meg majd meglátom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai