Az ideális edzőnadrág

Talán múlt héten írtam, hogy megtaláltam, ráadásul itt volt a szekrényemben, csak nem tudtam róla. Még hat éve vettem a kedvenc fölsőmmel együtt, szettben árulták őket, csak a nadrág ahhoz mindig túl merésznek tűnt, hogy felvegyem utcára.

Szóval elmentem abban edzésre. Tök jól szuperált, kényelmes volt, tudtam benne mozogni, stb. Csak egy gond volt: észrevettem, hogy a teremben edző pasik mennyire bámulnak. Alapvetően nem zavar, hogy most már egyre több pasi megnéz, mert az önmagában akár még hízelgő is, de azokat a tekinteteket szívesen kihagytam volna. A korábbi nadrágokat nem tudtam visszavenni, mert kifogytam belőlük, és úgy állnak rajtam, mint tehénen a gatya. Úgyhogy tegnap elballagtam a C&A-ba, mert emlékeztem, hogy ott árulnak edzésre való nadrágokat, és tényleg. Gyorsan be is szereztem egyet. Továbbra sem értem, kikre gyártanak ruhát azok a cégek, akiknek a dolgait ez az üzlet árulja, de azért az nem kicsit vicces, hogy az XS-es nadrág hasban bő rám. Nem láttátok még a hasamat, nem is fogjátok, de annyit elárulhatok, hogy nagyon-nagyon messze van a lapostól. No de sebaj, ettől eltekintve pont kényelmes az a nadrág, úgyhogy mostantól abban járok edzeni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai