Egy kis Murphy

Tegnap beszélgettünk Tomival Skype-on. Egyebek közt megemlítettem, hogy nem találom a régi hajkefémet, és remélem, nem az van, hogy elvittem Dobogókőre, valahogy kikerült a táskámból, aztán ott maradt, mert az enyhe kifejezés, hogy szánalmas állapotban van már. Mindenesetre tegnap estére hajmosást terveztem, az előkészületek elengedhetetlen kelléke a körkefe, ezért vettem is egyet gyorsan. Erre Tomi: "Akkor lassan meglesz a régi is :D" Ezek után elmentem edzésre, ahol levettem a nyakláncomat meg a karkötőmet, be akartam tenni ezeket az edzőtáskám egyetlen olyan zsebébe, amit nem nyitottam ki, mióta hazaértem, mert elfelejtettem, hogy ez a zseb is ott van rajta (?!), és akkor ott figyelt a régi hajkefe. És akkor nem tudtam türtőztetni magam, megírtam ezt sms-ben Tominak, pedig nem is szoktam neki sms-t írni.

Na, nem mintha baj lenne, hogy vettem új körkefét. A régi tényleg nagyon rosszul néz már ki, ráadásul ez az új nagyon jól vizsgázott: feleannyi hajat nem tépett ki, mint a régi, mégis kifésülte ezt a sörényt, amit a fejemen hordok. Jó vásárt csináltam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai