Dobogókő 2. nap - szombat

Nyolc és fél óra alvás után, hulla fáradtan kezdtük a napot egy jó kis reggelivel, majd két előadással. Az első volt a nap talán legjobbja, a japán gasztronómiáról és a japán ételnevek fordításáról szólt. A délelőtti előadások után ebéd következett, majd rögtön utána a délutáni blokk három előadással, köztük kb. fél-fél óra szünettel. Ezek közül az utolsó tetszett legjobban, ami az idiómákról és azok fordításáról szólt. Mire ennek vége lett, máris este fél 8-nál jártunk, és jött a vacsora. Az a gond ezzel a szállodával, hogy istenien főznek a konyháján, és svédasztalos étkezések vannak, így meg nem könnyű keveset enni. Nekem mondjuk talán sikerült nem túlenni magam, igyekeztem nem megpakolni a tányért, de azért mindig minden felkínált lehetőségből vettem egy nagyon pici adagot. Na jó, néha kihagytam ezt-azt, a tegnapi vacsoránál pl. a töltött csirkecombot, mert abból nem volt eléggé apró darab. Vacsora után kezdődött egy éneklős banzáj, amire mi nem mentünk le, mert egyikünk sem szeretett volna énekelni, pláne nem tömegbe verődve. Állítólag jó volt a program, de én azért nem bánom, hogy kihagytuk. Inkább a szobánkban beszélgettünk meg ejtőztünk, az sem ártott.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai