8 éve

ballagtam. Megdöbbentően sok időnek tűnik ez így leírva. És mennyi minden történt azóta, mennyi minden megváltozott!

Feldíszített táblák a termünkben

A feldíszített babatabló, ami nagyon jó ötlet volt az osztályfőnökünktől, és amit imádtam nézegetni. A neveket kihúztam, mert túl jól látszottak. Játék: jelenkori kinézetem alapján, amit szoktam itt mutogatni, felismertek a tablón?

Valamiért ez a kedvenc ballagós képem.

Igen, kissé nosztalgikus hangulatba kerültem az elmúlt pár napban, és várhatóan az érettségi ezen csak ront majd. Ha már így benne vagyok, akkor itt jegyezném meg, hogy tavaly volt 15 (!) éve, hogy kicsi ötödikesként a Jedlikbe érkeztem, és idén van 20 (!!) éve, hogy még kisebb elsősként elkezdtem a Lázárt. És akkor arról még nem beszéltünk, hogy azok, akik most ballagnak a Jedlikből, még csak kis ötödikesek sem voltak, amikor én ballagtam. Szörnyű.



Megjegyzések

  1. Játékra: jobb szélén, felülről a második piros pulcsis, kék mackós?

    VálaszTörlés
  2. Szuper tipp! Ez gyors volt :) Ennyire hasonlítok kicsi kori önmagamra? :)

    VálaszTörlés
  3. Kicsit a szerencse is segített, mert nem minden képet tudtam rendesen kivenni, de ami jól látszott, azok közül ez tűnt befutónak. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai