Utolsó óra

Természetesen mindennel együtt szeretem a csoportjaimat, akkor is, ha időnként kiborulok tőlük. (Szigorúan csak akkor, amikor ők nem látják.) Az egyikkel például két év együttműködés után ma volt az utolsó órám. Készültem némi gluténmentes brownie-val, mert van köztünk olyan, aki nem ehet liszttel készült kajákat, meg az alábbival:



A nyuszikákat vettem, csokiból vannak, pöttömnyiek, de szerintem nagyon szépek, ráadásul finomak. A díszeket én festettem-díszítettem, festéshez a Gyalog galopp, ragasztáshoz a Gumimacik szolgált aláfestésnek. (A kakukktojás, a festetlen nálam maradt. Az volt a próba, az alapján próbáltam eldönteni, lefessem-e az alapokat vagy sem.) A diákok örültek: "Jaj, de nagyon aranyos!", "Jaj, de szép!", úgyhogy akkor én is :) És hiányozni fognak, jó kis csoport volt, a szívem csücske :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai