Jókedvre derítő mém

A papagájom meghalt, a kutyám az esőtől meghibbant, megint fáj a torkom, az esernyőm is eltört. Ez a tegnapi nap mérlege. Hogy valami jó is történjen:

Különbség a kutyák és a macskák között.
Kutya: Ezek az emberek etetnek, óvnak, szeretnek engem... Biztos ők az isten.
Macska: Ezek az emberek etetnek, óvnak, szeretnek engem... Biztos én vagyok az isten.

Megjegyzések

  1. Hát igen :-)
    Legtöbbször így is van, de azért a macskák is tudnak szeretetre méltóak lenni.

    VálaszTörlés
  2. Na, én ebből szoktam kimaradni :P Jó, ez gonosz volt. Múltkor voltam a barátnőmnél, akinek egy kutyája meg egy macskája van, és kifejezetten kedves és barátságos volt a cica.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gumimacik utoljára

Az utolsó hónapom

Gárdonyi Géza: Isten rabjai